Rabu, 8 Disember 2010

ada APA dengan AKU.......????

YESS........................ada apa dengan aku? mana aku tau. saja jer aku nak merapu....
aku nak belasah apa dalam blog aku ni?.......xtau lagi.
kekadang idea banyak masa duk mencangkung kat dalam bilik rehat, tapi bila adap jer laptop..............semua terbang melayang...cis.
nak marah saper...bukan ader sesapa kat aku sekarang ni.
citer politik? naik meluat.....kan meluat ngan politik tu tapi ngan orang politik.
cakap x supa bikin..............heh x suma cam tu kan?
aku tau laaa........tapi kalau pati barang naik tu.......sorry dulu la....mintak ampun.....mintak maaf bebanyak......tak teliur aku.....kehkehkeh.....lagi la kalau zaman oder baru ni pimpinan bikmama....
bik mama???? dier ke yang pimpin pati barang naik tu? kan tok uban?
mana aku tau.....aku dengor kata orang je......dari orang pati bulan, dari orang pati bijikmata, dari orang pati roket tu.....dari orang pati kepala lembu.....dari orang pati cap tangan yang tunjuk penumbuk tu......yang syok nya ....hehehe......dari orang pati keris telanjang pun cakap cam tu gak....
hissss................dah laa yek..........kang tak tido lak aku melayan laptop aku ni.....
tido dulu.....kot kot esok ader idea....hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan